tisdag 5 mars 2013

Hej kära läsare!

Inför Sverigemötet i Karlstad den 15-16 mars så kommer den här bloggen att sparkas igång igen!
Under alla seminarier som jag kommer vara med på så kommer jag att lägga upp bilder, intressanta sammanfattningar och minnesanteckningar så att du som inte är på plats kan få ta del av allt roligt som händer!

Ni kanske säkert undrar vem som dricker flest koppar kaffe? Vem som skakat hand med flest ministrar? Vilket seminarium som var bäst? Vem från Kalmar utbytte flest visitkort? Ja, frågorna är många kan jag tänka mig och jag ska göra mitt bästa med att svara på dom!

För er som inte vet vem jag är så heter jag Karl Holst och jag är vikarierande politisk sekreterare för Nya Moderaterna i Kalmar län. Jag har varit med sedan urminnestider känns det som, trots att jag är 21 år gammal.

För er som är twitterberoende så kommer det att komma en officiell hashtag som ni kan använda er av om ni vill ställa frågor den vägen!

Tills vi hörs igen, gå ut i solen, värva en medlem, skriv en insändare och arbeta för valseger 2014!

/Kalle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar